שמעתם כבר על בוט לוואצפ?

תוכן עניינים
חן יעקוב

חן יעקוב, עורך תוכן ראשי.

צרכנים משתמשים באפליקציית וואצפ כדי לשמור על קשר עם חברים, לשתף תוכן ולהצטרף לקבוצות עניין מקומיות והדדיות. עבור אנשים רבים, וואצפ היא פלטפורמת תקשורת מרכזית – עבור הודעות טקסט, שיחות טלפון ואפילו מדיה חברתית.

כבר כמה שנים שהבוט של וואצפ הפך לכלי חובה עבור חברות המעוניינות ליצור אינטראקציה טובה יותר עם הלקוחות שלהן. חברות רבות מאמצות פתרון זה מכיוון שיש לו מספר יתרונות. העברת הודעות מקוונות חיונית בחיי היומיום שלנו ובעיקר בעסקים.
אם יש לכם עסק מקוון, אתם יודעים כמה חשוב שיהיה לכם קישור ישיר עם הלקוחות שלכם, כמו גם מבקרים ולקוחות פוטנציאליים.

שימוש בצ׳טבוט יכול לעזור לשירות הלקוחות שלך, אבל גם להגביר את הריווחיות של העסק בדרכים רבות אחרות.

למה עסקים צריכים להשתמש בבוט לוואצפ?

מכיוון ש-WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הנפוצות ביותר בעולם, חברות רבות החלו להפעיל צ'אטבוטים לוואצפ כדי לעזור להם לשפר את התקשורת עם הלקוחות שלהם.
מכייון וזו אפליקציה כה פופולרית, במיוחד בקרב הקהל הישראלי, אם עסקים רוצים להגיע ללקוחות שלהם, עליהם לפגוש אותם בערוץ התקשורת המועדף עליהם. והרבה פעמים זה וואצאפ!

באמצעות שימוש בבוט בוואצפ, החברה שלכם יכולה לענות לפניות לקוחות מהר יותר ב-60 אחוז בממוצע מאשר בטלפון או בדוא"ל.
היתרון הברור ביותר הוא: אתם יכולים להפוך את שירות הלקוחות שלכם לאוטומטי. חשבו על כל השאלות השכיחות שצוות השירות שלכם מקבל מדי יום. מתי החבילה שלי תגיע? כיצד אוכל לבדוק את מצב המשלוח שלי? אילו אמצעי תשלום אתם מציעים?

פניות אלה מעסיקות את נותני שירות הלקוחות שלכם, אבל בסופו של דבר, הם ממשיכים לענות על אותן שאלות שוב ושוב. זה מייגע, זה כרוך בזמני המתנה ארוכים ללקוחות, ולוקח יותר זמן להתמודד עם בעיות מורכבות יותר של לקוחות. זה ההפך מיעיל.
עם בוט לווצאפ של חברת וויבוט (בבעלתום של ירדן בן עזרא וחיים בן דנן) ניתן לענות על הרבה מהשאלות הנפוצות הללו הרבה יותר מהר – על ידי בוט.

לעסקים שמשתמשים בבוט לוואצפ יש הזדמנות נדירה לבנות מעורבות של לקוחות בסביבה מיידית מאוד וללא הסחות דעת שיווקיות.

Robot working with laptop

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

קבלו את החדשות האחרונות

הירשמו לניוזלטר שלנו!

דילוג לתוכן