לכל עסק שרוצה למתג את עצמו ולהביא לקוחות שירכשו מוצרים, חייב להיות תקציב לצורך שיווק ופרסום. השאלה היא כמה צריך להשקיע. קבלו את ההמלצות שלנו.
כאשר מדובר בהוצאות של שיווק ופרסום חשוב לדעת שמדובר בהוצאות המוכרות במס והמטרה שלהן היא להביא להצלחת העסק.
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום העסק?
ההשקעה בשיווק העסק תלויה בהתאם למצבו ולצרכיו. כלומר, כאשר מדובר בעסק קטן הצורך בשיווק יהיה נמוך יותר משל עסק גדול. ההמלצה שלנו היא להשקיע בין 10-20 אחוז מההכנסות אותם אתם צופים שתביא ההשקעה בפרסום. אם אתם עסק שעובד זמן רב ואתם מעוניינים לשווק מוצר חדש או לתת בוסט לעסק שקצת מדשדש לאחרונה, מומלץ להשקיע בין 5-10 אחוז מכלל ההכנסות של העסק בפרסום.
איזה שיווק כרוך בהוצאה כספית ואיזה לא?
מכיוון שהיום השיווק הוא דיגיטלי תצטרכו למצוא חברה או אדם שיסייע לכם לבנות אתר לעסק, לפרסם דפי נחיתה ויצירת קשר, לבנות לידים לקידום ממומן, לבצע קידום אורגני ולשווק את העסק שלכם ברשתות החברתיות. לעומת זאת, אם יש לכם זמן תוכלו גם אתם להעלות תכנים יעילים ברשתות החברתיות ולשווק את עצמכם, ואם יש לכם את הידע תוכלו לבנות אתר ולבצע קידום אורגני בחינם.